Vegarshei kirkelige fellesråd
Tilgjengelighetserklæring

Alle nettsider krever nå en tilgjengelighetserklæring. Denne kan du lese ved å klikke på linken under

Les tilgjengelighetserklæringen

KALENDER

onsdag 1 mai
torsdag 9 mai
Hovdefjell
søndag 12 mai
fredag 17 mai
søndag 19 mai
søndag 2 juni
søndag 9 juni
søndag 16 juni

Felles bønnesamlinger

Vegårshei Normisjon, Guds Menighet og Den norske kirke har felles bønnemøter på Høgtun bedehus hver mandag kl. 19.00.

Bønnevegg

http://www.vegarshei.kirken.no/img/10_08_11_Vegaarshei_kirke/thXZK84HAZ.jpgBønnevegg hvor du kan skrive inn bønner eller tenne et lys

Ønsker du å være konfirmant i Vegårshei kirke i 2024?

Informasjon til deg som ønsker å konfirmere deg i Vegårshei kirke våren 2024.

Påmelding til konfirmasjonstiden 2023-2024 er nå åpen. Du kan melde deg på ved å fylle inn opplysninger her.

Dersom du ønsker å være konfirmant i Vegårshei kirke i 2024, starter konfirmantopplegget allerede i sommer med leir på Kvitsund gymnas i Kvitseid. Denne leiren er sammen med konfirmanter fra Risør, Søndeled og Gjerstad.

Leiren varer fra mandag 7. august – fredag 11.august 2023, og er en fin blanding av aktiviteter, undervisning, lek og moro, samt mulighet til å få nye venner!

Om du tenker på å være konfirmant i kirken våren 2024 kan det være lurt å ta dette med i sommerplanene.

Pris på leiren er 2000 kr per konfirmant.

Mer informasjon om leiren og påmelding finner du her.

Publisert av: Maria Nese Taxerås den 23-01-2023