Vegarshei kirkelige fellesråd
Tilgjengelighetserklæring

Alle nettsider krever nå en tilgjengelighetserklæring. Denne kan du lese ved å klikke på linken under

Les tilgjengelighetserklæringen

fredag 17 mai
søndag 19 mai
søndag 2 juni
søndag 9 juni
søndag 16 juni

Felles bønnesamlinger

Vegårshei Normisjon, Guds Menighet og Den norske kirke har felles bønnemøter på Høgtun bedehus hver mandag kl. 19.00.

Bønnevegg

http://www.vegarshei.kirken.no/img/10_08_11_Vegaarshei_kirke/thXZK84HAZ.jpgBønnevegg hvor du kan skrive inn bønner eller tenne et lys

Påmelding til konfirmasjon 2025

Her finner du informasjon om konfirmanttiden og påmelding til konfirmasjon i 2025.

Ønsker du å være konfirmant i Vegårshei menighet i 2025?

Meld deg på her!

Konfirmantåret starter med leir til Kvitsund fra 7. – 11. august. Denne leiren er en viktig del av konfirmasjonstiden og vi oppfordres sterkt til at alle som skal være konfirmanten er med på denne. Dersom du ønsker å være konfirmant og ikke har mulighet til å være med på leiren, ber vi deg ta kontakt med Maria Nese Taxerås på kirkekontoret. ( tlf: 90161892)

Prest Knut Bjørn Skyttemyr vil være ansvarlig for undervisning og alt opplegget under konfirmanttiden.

Vedlagt ligger informasjon om leir.  Det er Gjerstad og Risør som i stor grad planlegger og gjennomfører leiren, så påmeldingen til leiren går derfor til trosopplæreren i Gjerstad.

PÅMELDING

15.mai er frist for påmelding:

For å melde deg på som konfirmant i Vegårshei menighet går du inn på vår hjemmeside www.vegarshei.kirken.noog tykker på påmelding til konfirmasjon. Har fyller man ut alt av opplysninger og sender inn.

Så må du også fylle ut skjemaet vedlagt leirinfo og sende det på mail til laila.stensvold@gjerstad.kommune.no innen 1. juni. Kan du ikke være med på leir er det viktig at du sier i fra om dette så fort som mulig.

PRIS

Konfirmantopplegget innebærer utgift til leir Vi har derfor en deltakeravgift på 2000 kr. Faktura vil bli sendt ut i løpet av høsten.

Konfirmantopplegget skal kunne følges uavhengig av familiens økonomi. Kontakt Maria Nese Taxerås om du har behov for å dele opp beløpet eller trenger reduksjon i deltakeravgiften.

Når påmeldinger har kommet inn vil vi størst mulig grad kommunisere gjennom e-post og SMS. Det vil bli invitert til møte for foresatte med informasjon om konfirmanttiden.

Planen for konfirmanttiden finner dere vedlagt i brevet. Endringer kan forekomme, men stor sett vil denne planen følges.

Vi kommer til å spørre om foresatte kan stille opp med mat til undervisningssamlingene, og konfirmanter vil få i oppgave å være med på Nattcafe i løpet av konfirmantåret.

Ved spørsmål rundt konfirmasjonstid og påmelding,

ta gjerne kontakt med Maria Nese Taxerås

Tlf 90161892